Μηνύματα μέσω e-mail ή sms, ακόμα και τηλεφωνήματα χρησιμοποιούν   απατεώνες που αποσπούν προσωπικά και τραπεζικά δεδομένα από ανυποψίαστους πελάτες της ΔΕΗ τους οποίους στη  συνέχεια εξαπατούν  με μηνύματα  που  αναφέρουν ότι ο παραλήπτης έχει κερδίσει επιστροφή χρηματικού ποσού από τη ΔΕΗ, καλώντας τον να συμπληρώσει τα στοιχεία του σε φόρμα, μέσω της οποίας θα πάρει το εν λόγω υποτιθέμενο ποσό.

Επειδή η υπόθεση αυτή έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις η ΔΕΗ εξέδωσε ανακοίνωση, μέσω της οποίας καλεί τους καταναλωτές της να μην απαντούν σε τέτοιου είδους μηνύματα.

Ειδικότερα στην ανακοίνωση της η ΔΕΗ επισημαίνει…«Για την ασφάλειά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη προσπάθεια ηλεκτρονικής υποκλοπής προσωπικών στοιχείων των πελατών μας (Αριθμός ΑΦΜ, Αριθμός Ταυτότητας, Αριθμός Κάρτας, τριψήφιου Κωδικού Ασφαλείας), μέσω της αποστολής παραπλανητικών μηνυμάτων (phishing e-mails) για να σας χορηγηθεί δήθεν έκπτωση.

Θέλουμε να γνωρίζετε ότι αυτή η ενέργεια δεν έχει κανενός είδους έγκριση ή σχετική εξουσιοδότηση ή οποιαδήποτε άδεια παρεχόμενη από τη ΔΕΗ Α.Ε.

Σας εφιστούμε την προσοχή έτσι ώστε να μην επιλέγετε όποιο σύνδεσμο σας προταθεί χωρίς έλεγχο, να μη συμπληρώνετε προσωπικά σας δεδομένα (για παράδειγμα τραπεζική κάρτα) ή να μοιραστείτε προτεινόμενους συνδέσμους με άλλες επαφές του υπολογιστή ή της φορητής συσκευής σας.

Παρακαλούμε όπως αγνοείτε και διαγράφετε αμέσως τα ύποπτα μηνύματα.

Σας υπενθυμίζουμε ότι η ηλεκτρονική πληρωμή του λογαριασμού με κάρτα γίνεται μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ Α.Ε. στο προστατευμένο περιβάλλον των Διατραπεζικών Συστημάτων Α.Ε. (ΔΙΑΣ Α.Ε.). Η ΔΕΗ Α.Ε. δεν θα σας ζητήσει ποτέ και με κανέναν τρόπο, τηλεφωνικά ή μέσω e-mail, τα στοιχεία της κάρτας σας και τους μυστικούς κωδικούς σας.

Για την επίσημη ενημέρωσή σας παρακαλούμε να παρακολουθείτε τα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της εταιρείας μας στο διαδίκτυο https://www.dei.gr/ και στο twitter το https://twitter.com/dei_gr».