ΚεντρικήΜακεδονία

Α. Τζιτζικώστας: «Να σταματήσει η κυβέρνηση να ναρκοθετεί την αναπτυξιακή πορεία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης»

Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, με αφορμή την απόφαση της κυβέρνησης να καταργήσει τη νυχτερινή βάρδια του Α’ Τελωνείου Θεσσαλονίκης προέβη σε μια σκληρή δήλωση.

«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει καταστήσει σαφές και εμπράκτως ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποτελεί πυλώνα ανάπτυξης όχι μόνο για την πόλη και την Κεντρική Μακεδονία, αλλά για όλη τη χώρα. Ως εκ τούτου, όταν μια κυβέρνηση θέλει να επαίρεται ότι βγάζει τη χώρα από τα μνημόνια και τη βάζει σε μια νέα εποχή ανάπτυξης δεν μπορεί με ανεκδιήγητες παρεμβάσεις να υποβαθμίζει αυτό τον πυλώνα, αντί να τον ενισχύει.

Η αιφνιδιαστική και ανεξήγητη απόφαση της κυβέρνησης να καταργήσει επισήμως τη νυχτερινή βάρδια στο Α’ Τελωνείο του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, που καλύπτει τις ανάγκες της ελεύθερης ζώνης του ΟΛΘ, ναρκοθετεί την αναπτυξιακή πορεία του λιμανιού, που άρχισε με την είσοδο ιδιώτη στρατηγικού επενδυτή, όπως εδώ και χρόνια ζητούσε ως προοπτική η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Η κυβέρνηση σε κάθε περίπτωση οφείλει να βρίσκει λύσεις, που δεν υπονομεύουν την ανάπτυξη του τόπου και δεν εμποδίζουν την επιχειρηματικότητα, το εμπόριο και τις επενδύσεις, που τόσο έχουμε ανάγκη.

Αντί όμως η κυβέρνηση να υλοποιήσει τις αναγκαίες υποδομές για να επιτελούν απρόσκοπτα και με ασφάλεια το καθήκον τους οι τελωνειακοί, που απείχαν από τη νυχτερινή βάρδια, αποφάσισε να σηκώσει τα χέρια ψηλά και απλώς να καταργήσει τη βάρδια θέτοντας σε καθεστώς υπολειτουργίας ή ακόμη και αδιαφανούς λειτουργίας το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας δε θα επιτρέψει αυτό τον εμπαιγμό. Ενώνουμε τη φωνή μας με όλους τους φορείς και καλούμε την κυβέρνηση να σοβαρευτεί και να πάρει αμέσως πίσω το ‘μαύρο’ που έριξε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στην επιχειρηματικότητα και στο εμπόριο της Βόρειας Ελλάδας και να δώσει σε συνεννόηση με όλους τους εμπλεκόμενους μια λύση που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων και θα ενισχύει την αναπτυξιακή πορεία και την ανταγωνιστικότητα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης».

Σχετικά άρθρα

Close