Τουρισμός

Τι θέλει ο Γερμανός τουρίστας από τον Έλληνα επαγγελματία;

«Δώστε τον χρόνο σας και κοιτάξτε τον φιλοξενούμενο στα μάτια. Ο τουρίστας θέλει πλέον το κάτι παραπάνω στην εμπειρία. Θέλει να του πεις είμαι εδώ για σένα» λέει η Μαρία Κωνσταντινίδου, ψυχική και κοινωνική σύμβουλος και σύμβουλος επιχειρήσεων, απευθυνόμενη στους επαγγελματίες του τουρισμού. Η κ. Κωνσταντινίδου με καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη, που ζει και εργάζεται στη Βιέννη, ήρθε σήμερα στα «πάτρια εδάφη», καλεσμένη του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, για να δείξει στους επαγγελματίες της πόλης, τους τρόπους να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους στον τουρισμό και να μεταφέρει τη δική της εμπειρία.

«Τα δεδομένα στον τουρισμό αλλάζουν και οι Γερμανοί, είναι καλοί τουρίστες. Είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω για να ζήσουν την πολυτέλεια. Τι είναι όμως, αυτό που επιθυμούν; Θέλουν να νιώσουν την αυθεντική εμπειρία, αυτό που για μας είναι στο DNA μας: την ελληνική φιλοξενία» αναφέρει η κ.Κωνσταντινίδου.

«Ο τουρισμός είναι ψυχολογία και προσδοκία της ευδαιμονίας. Ξέρετε, μια μελέτη το 2016 στην Ελβετία έδειξε ότι για τον τουρίστα η ποιότητα της φιλοξενίας έρχεται στη δεύτερη θέση ως κριτήριο (για την αξιολόγηση ενός προορισμού), ενώ οι εργαζόμενοι στον τουρισμό την τοποθετούσαν στην 6η θέση. Βλέπετε πόσο σημαντική είναι;», επισημαίνει η κ.Κωνσταντινίδου και τονίζει: «Πρέπει να γίνει συνείδηση όλων μας ότι ο τουρισμός αφορά τον καθένα μας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Close