Κύμα αντιδράσεων έχει ξεσπάσει έπειτα από την γνωστοποίηση της είδησης απόλυσης υπαλλήλου από γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ορεστιάδα.
Λίγο πριν το κλείσιμο του καταστήματος στις 8:55 το βράδυ, πελάτης ζήτησε από την υπάλληλο του τμήματος αλλαντικών να του κόψει σε φέτες κασέρι και σαλάμι.
Η υπάλληλος χρησιμοποίησε την ίδια μηχανή για να κόψει και τα δύο είδη καθώς λίγο πριν είχε καθαρίσει τον εξοπλισμό του τμήματος που εργαζόταν, κάτι που εξόργισε τον πελάτη ο οποίος κατήγγειλε την εργαζόμενη στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.
Η καταγγελία είχε ως αποτέλεσμα την απόλυση της υπαλλήλου από την εταιρία.
«Εφόσον ισχύει κάτι τέτοιο, είναι γελοίο, όχι απλώς απαράδεκτο. Εμείς δεν είχαμε καμία επίσημη ενημέρωση, το μάθαμε από αλλού. Η γυναίκα δεν ήρθε να καταγγείλει το περιστατικό», δήλωσε ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ορεστιάδας, Πέτρος Χασανίδης.
Ο ίδιος, επισημαίνει ότι το Εργατικό Κέντρο ως συνδικαλιστικός φορέας υπεράσπισης των εργαζομένων βρίσκεται στη διάθεση της γυναίκας.
«Είμαστε στη διάθεσή της, αλλά θα πρέπει πρώτα η ίδια να απευθυνθεί σε εμάς. Εμείς δεν μπορούμε να καταγγείλουμε την εργοδοσία αυτεπαγγέλτως, δεν είμαστε ούτε εισαγγελείς, ούτε δικαστές. Καθήκον μας είναι να προστατεύουμε τους εργαζόμενους», επισήμανε ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η συγκεκριμένη εταιρεία είχε στο παρελθόν λάβει βραβείο για το «καλύτερο εργασιακό περιβάλλον».
«Φανταστείτε δηλαδή τι γίνεται σε επιχειρήσεις που δεν έχουν λάβει βραβεία!», κατέληξε σχολιάζοντας.
Πηγή: e-evros.gr