ΓενικάΘέμαΚοινωνία

Καρτ ποστάλ από τη Θεσσαλονίκη στέλνουν οι Financial Times

Τουριστικό αφιέρωμα για τη Θεσσαλονίκη φιλοξενούν οι Financial Times, χαρακτηρίζοντας την πόλη ως έναν ιδανικό προορισμό για τον χειμώνα. 
Με τίτλο «Postcard from . . . Thessaloniki», ο συντάκτης του άρθρου, Πίτερ Χιουζ, εκθειάζει την πόλη, περιγράφοντας τις ημέρες που πέρασε εδώ ως επισκέπτης. 
«Αυτό ήταν ένα είδος πειράματος. “Ποιο μέρος της Ελλάδας θα επισκεπτόσουν το χειμώνα;” με ρώτησε ένας φίλος. “Κανένα”, είπα ή μάλλον άκουσα τα αντανακλαστικά μου να λένε. Ελλάδα το χειμώνα; Όλοι γνωρίζουν ότι είναι κάτι που απλά δεν κάνεις», αναφέρει, ξεκινώντας το άρθρο του. 
«Πήγα στη Θεσσαλονίκη, στην καρδιά του χειμώνα, για να το ανακαλύψω», συνεχίζει. 
«Αναμφίβολα έχει πολλά να προσφέρει στους επισκέπτες: 30 μουσεία για αρχή, μία ιστορία τόσο χορταστική όσο ένα πικάντικο σουτζουκάκι και μία κουζίνα – αποκαλούμενη ως η καλύτερη της Ελλάδας», τονίζει ο συντάκτης, προσθέτοντας ότι «η τουριστική βιομηχανία της πόλης είναι ευεργετικά αδρανής το χειμώνα, γεγονός που σου επιτρέπει να τη ζήσεις περισσότερο ως Έλληνας παρά ως επισκέπτης».
«Η ρωμαϊκή αγορά, με το αμφιθέατρο της, με τα απόκρυφα λουτρά και τα υπόγεια περάσματα, η Αψίδα του Γαλέριου και η Ροτόντα, ένα τεράστιο πέτρινο σιλό με απόηχους από το  Πάνθεον της Ρώμης, είναι όλα εμβλήματα της ακμής της πόλης», συνεχίζει. 
Παράλληλα, ο συντάκτης του άρθρου αναφερόμενος στην παραλία της πόλης, τονίζει τη θέα που προσφέρει με στον Όλυμπο να δεσπόζει στην απέναντι πλευρά, ενώ ιδιαίτερη αναφορά κάνει στον Λευκό Πύργο και στην ιστορία του. 
Εκτός από τη Θεσσαλονίκη, ο Πίτερ Χιουζ ταξίδεψε σε Βέροια και Έδεσσα, καθώς και στον τάφο του Φιλίππου Β’, περιγράφοντας εντυπωσιασμένος τα όσα είδε και γνώρισε. 
«Ελλάδα το χειμώνα; Απολύτως – αλλά κάντε το Θεσσαλονίκη, και ίσως όχι τον Ιανουάριο. Ο Μάρτιος θα ήταν ιδανικός», καταλήγει στο άρθρο του. 

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close