Η μία μετά την άλλη έρχονται οι ματαιώσεις των πτήσεων από και προς το αεροδρόμιο “Μακεδονία”, καθώς μετά την αεροπορική εταιρεία, Easyjet, η Eurowings και η Wizzair θα εκτελούν μέχρι νεωτέρας όλα τους τα δρομολόγια από και προς τη Θεσσαλονίκη από το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» της Καβάλας.

Οι αεροπορικές εταιρείες προχωρούν στην ενέργεια αυτή, εξαιτίας των έργων αναβάθμισης που υλοποιούνται, στο χερσαίο τμήμα του διαδρόμου 10/28 και στην έκταση που αυτός διασταυρώνεται με τον διάδρομο 16/34.

“Σας ενημερώνουμε ότι οι αεροπορικές εταιρείες Easyjet, Eurowings, Wizzair εκτελούν μέχρι νεωτέρας όλα τους τα δρομολόγια από και προς τη Θεσσαλονίκη από το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» της Καβάλας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον ακριβή προγραμματισμό των πτήσεων καθώς επίσης και για τα θέματα που αφορούν στη μετάβασή σας από και προς το αεροδρόμιο της Καβάλας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με την αεροπορική σας εταιρεία ή τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα. Ευχαριστούμε” αναφέρει σε ανακοίνωσή του το αεροδρόμιο “Μακεδονία”.

Ανακοίνωση εξέδωσε νωρίτερα και η Wizzair:

“Λόγω των έργων ανακατασκευής, ο κύριος διάδρομος του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης είναι κλειστός για αδιευκρίνιστο χρονικό διάστημα, κάτι που δεν επιτρέπει στη Wizz Air να εκτελεί πτήσεις από το αεροδρόμιο. Συνεπώς, η Wizz Air θα πραγματοποιήσει τις πτήσεις της Θεσσαλονίκης από το αεροδρόμιο της Καβάλας (KVA) με αμετάβλητο χρονοδιάγραμμα μέχρι την επόμενη ειδοποίηση. Οι πελάτες με κρατήσεις για τις πτήσεις της Θεσσαλονίκης θα επανεγγράφονται αυτόματα στις εναλλακτικές πτήσεις της Καβάλας. Από τις 9 έως τις 23 Δεκεμβρίου, η WIZZ θα παρέχει επίσης στους επιβάτες χερσαίες μεταφορές μεταξύ Θεσσαλονίκης και Καβάλας. Οι πελάτες που δεν αποδέχονται την αλλαγή στο αεροδρόμιο, μπορούν επίσης να επιλέξουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων. Όλοι οι ενδιαφερόμενοι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν για όλες τις σημαντικές λεπτομέρειες μέσω της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών της Wizz Air. Αν και το κλείσιμο του διαδρόμου είναι κάτι που είναι εκτός ελέγχου, η Wizz Air ειλικρινά απολογείται σε όλους τους πελάτες για όποια τυχόν ταλαιπωρία προκληθεί”.