Χαλκιδική

Επιμελητήριο Χαλκιδικής…Τώρα σε εξέλιξη το σεμινάριο για την «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος…»

Φωτογραφικά Στιγμιότυπα από το σεμινάριο στο Επιμελητήριο Χαλκιδικής και την κατάμεστη αίθουσα το οποίο είναι σε εξέλιξη αυτή την ώρα στο πλαίσιο της στήριξής τους στις τοπικές, εν δυνάμει εξαγωγικές επιχειρήσεις αλλά και των εξαγωγέων της Χαλκιδικής που βρίσκονται σε αρχικό στάδιο...με θέμα «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος & εξαγωγικές διαδικασίες»...

Σε μια κατάμεστη αίθουσα σε εξέλιξη είναι αυτή την ώρα στο Συνεδριακό Κέντρο του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής το ΔΩΡΕΑΝ εκπαιδευτικό σεμινάριο, διάρκειας 8 ωρών με θέμα «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος & εξαγωγικές διαδικασίες», το οποίο υλοποιείται με την συνεργασία του εθνικόυ φορέα ENTERPRISE GREECE και της Επιμελητηριακής Αστικής Εταιρίας Χαλκιδικής «ΕΠ.ΑΝ.ΕΧ» στο πλαίσιο της στήριξής τους στις τοπικές, εν δυνάμει εξαγωγικές επιχειρήσεις αλλά και των εξαγωγέων της Χαλκιδικής που βρίσκονται σε αρχικό στάδιο.


Ο Οργανισμός Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου), είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας (υπό την εποπτεία του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού) για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση εξαγωγών.

Κεντρικός ομιλητής στο σεμινάριο ήταν  ο Διευθυντής Πληροφόρησης και Υποστήριξης επιχειρήσεων Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων κ. Γιώργος Παπαστεργιόπουλος ο οποίος ανέλυσε απόλυτα εξειδικευμένα   όλες τις ενέργειες και τα σωστά βήματα που πρέπει να κάνει ο υποψήφιος εξαγωγέας, ώστε να αποφευχθούν χάσιμο χρόνου, χρημάτων κ.λ.π. από λάθος κινήσεις λόγω άγνοιας.

Στην ύλη του σεμιναρίου ενδεικτικά παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν τα παρακάτω θέματα…
• Δημιουργία – κατοχύρωση εμπορικών σημάτων.
• Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος (από πλευράς της marketing διάστασής του) δηλ. design, συσκευασία (περιέκτης, ετικέτα), πιστοποιήσεις.
• Σήμανση προϊόντων – barcode κ.λ.π.
• Δημιουργία επικοινωνιακών εργαλείων.
• Επιλογή ξένων αγορών και προσαρμογή των προϊόντων σε αυτές.
• Μεθοδολογία εξεύρεσης πελατών στις αγορές – στόχους.

• Δράσεις που απαιτούνται για την εξεύρεση πελατών.
• Αναφορά σε Διεθνείς Εκθέσεις (τρόπος επιλογής της κατάλληλης Έκθεσης και βήματα οργάνωσης).
• Αναφορά σε Β2Β συναντήσεις και τρόπος σωστής προετοιμασίας τους.
• Τρόπος συζήτησης με τους υποψήφιους πελάτες, θέματα κατάρτισης εμπορικών συμφωνιών.
• Τι περιλαμβάνει μια εμπορική συμφωνία.
• Τρόποι παράδοσης – χρήση Διεθνών εμπορικών όρων.
• Τρόποι πληρωμής – συνεργασία με τράπεζες.


• Ασφαλίσεις φορτίων – πελατών.
• Κοστολόγηση εξαγόμενου προϊόντος, θέματα Φ.Π.Α. εξαγωγών.
• Συνοδευτικά έγγραφα εξαγωγών κ.λ.π.
• Ιδιαιτερότητες – ειδικό καθεστώς εξαγωγών σε τρίτες χώρες σχετικά με έλεγχο και πιστοποίηση φορτίων (έκδοση ειδικών πιστοποιητικών κ.λ.π.)
• Χρήση κατάλληλων βάσεων δεδομένων για άντληση χρήσιμων στοιχείων. Αξιοποίηση των εμπορικών μας ακολούθων.
Μετά τη λήξη του σεμιναρίου θα δοθούν στους συμμετέχοντες βεβαιώσεις συμμετοχής.

*Ρεπορτάζ: Σουζάνα Καζάκα
*Επιμέλεια Οπτικοακουστικού Υλικού – Φωτογραφίες : Ζωή Γανίτη

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Close