Στο τέλος του 2020 αναμένεται να ολοκληρωθεί ο νέος τερματικός σταθμός του αεροδρομίου Μακεδονία και μέσα στο 2021 θα ολοκληρωθεί και η ανακαίνιση του υπάρχοντος τέρμιναλ, η οποία γίνεται παράλληλα σε επτά φάσεις. Οι δύο σταθμοί θα λειτουργούν ενιαία και θα ενώνονται με δύο πεζογέφυρες. Αυτά είναι τα τελευταία νέα που προκύπτουν από  την ξενάγηση στο εργοτάξιο του νέου τερματικού σταθμού που πραγματοποιήθηκε σήμερα από υπευθύνους της FRAPORT για τα έργα στον αερολιμένα.

Αναφορικά με το νέο τέρμιναλ, εκτιμάται πως μέχρι το Δεκέμβριο θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της θεμελίωσης και στη συνέχεια θα ξεκινήσουν τα έργα ανωδομής. Το κτίριο θα έχει δύο ορόφους και υπόγειο.

Παράλληλα, θα κατασκευαστεί και σύνδεση με το κεντρικό δίκτυο αποχέτευσης αφού μέχρι σήμερα το αεροδρόμιο εξυπηρετείται από δικό του βιολογικό καθαρισμό.

Όπως έγινε γνωστό ο διάδρομος προσγείωσης 10-28, που ήταν προγραμματισμένος να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2018, θα είναι έτοιμος το Μάρτιο του 2019, ενώ το Μάιο του 2019, θα έχει ολοκληρωθεί η διαμόρφωση της πίστας ώστε να σταθμεύουν 29 αεροσκάφη, αντί για 22 που είναι το μάξιμουμ του χώρου στάθμευσης σήμερα.

Για τον αεροδιάδρομο 16-34 θα κατασκευαστεί γέφυρα μέσα στη θάλασσα, που θα έχει νέο μηχανισμό AGL και θα καθοδηγεί τα αεροσκάφη, σε περίπτωση ομίχλης.

Οι παρεμβάσεις που θα βελτιώσουν την εικόνα του αεροδρομίου στη Θεσσαλονίκη εκτιμάται ότι θα έχουν θετικό αντίκτυπο στον τουρισμό και των γειτονικών νομών. Στη Χαλκιδική οι εκτιμήσεις αναφέρουν αύξηση του τουριστικού ρεύματος σε συνδυασμό με απευθείς πτήσεις σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις και όχι μόνο.

Η συνολική επένδυση της FRAPORT για το αεροδρόμιο “Μακεδονία” φτάνει στα 100 εκατομμύρια ευρώ. Συνολικά για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που ελέγχονται από την εταιρία, το κόστος των έργων φτάνει τα 450 εκατομμύρια. Όπως έγινε γνωστό έως το τέλος του έτους ολοκληρώνονται οι εργασίες στα αεροδρόμια των Χανίων, της Ζακύνθου και της Καβάλας.