Μια συνολική εικόνα για τη Χαλκιδική θα μπορούν να έχουν στο τέλος της χρονιάς οι εμπλεκόμενοι με τον τουρισμό φορείς, μέσα από τα 2000 ερωτηματολόγια που πιάνουν τον παλμό των επισκεπτών. Το δείγμα των πρώτων 1000 έβγαλε θετικά στοιχεία για τη Χαλκιδική, ενώ εκτιμάται ότι ανάλογα θα είναι τα αποτελέσματα και από τα επόμενα 1000. Όπως τόνισε ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος, οι προτάσεις που έγιναν για τις περιβαλλοντικές διαδρομές πήγαν πολύ καλά, ενώ μένει να γίνει πράξη η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

«Ενόψει του 2019 η Ιρλανδική αγορά είναι ο νέος προορισμός που περιμένουμε και επενδύουμε με την απευθείας πτήση προς Δουβλίνο», τόνισε.

Από την πλευρά των υποδομών στη Χαλκιδική ο αντιπεριφερειάρχης Γιάννης Γιώργος μίλησε για τις παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο του νομού, διαγραμμίσεις και αλλαγή στηθαίων που λάβουν χώρα τους επόμενους μήνες ώστε να είναι όλα έτοιμα στην επόμενη τουριστική σεζόν.

Στον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής προστέθηκε και ο δήμος Αριστοτέλη, δείχνοντας τις προθέσεις του για την αύξηση του τουριστικού προϊόντος στο δήμο. Την εκτίμηση ότι η επόμενη χρονιά θα είναι καλή, εξέφρασε ο αντιδήμαρχος και υποψήφιος δήμαρχος Αριστοτέλη Αργύρης Τσακνής.

Το παρόν στην Έκθεση Philoxenia έδωσε και ο δήμος Κασσάνδρας, καθώς όπως είπε η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής Κασσάνδρας Μαρία Παπαδημητρίου η χερσόνησος της Κασσάνδρας ως κατεξοχήν τουριστικός προορισμός δεν θα μπορούσε να λείπει από τη διοργάνωση.

Την εκτίμηση της απώλειας μέρους της αγοράς λόγω Τουρκίας, εξέφρασε ο Αντώνης Δεληδημητρίου, πρόεδρος των Κάμπινγκ, αναφέροντας παράλληλα ότι ο σχεδιασμός για προσέλκυση νέου προϊόντος δεν σταματά ούτως ή άλλως για τη Χαλκιδική.