Ο κινεζική εταιρία ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba ανακοίνωσε σήμερα ότι οι πωλήσει της μέσω διαδικτύου κατά την χθεσινή ημέρα (Singles’ Day) καταγράφηκαν στο ύψος ρεκόρ των 213,5 δισεκατομμυρίων γουάν (30,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων).

Ο συνολικός όγκος των πωλήσεων μαζί με τις διαδικτυακές πλατφόρμες (Tmall, Taobao) αντιστοιχεί σε ετήσια αύξηση κατά 27%, έναντι πωλήσεων 168,2 δισεκατομμυρίων γουάν πριν από έναν χρόνο.

Η Alibaba ενεργοποίησε μία διαδικτυακή εμπορική καμπάνια για την προώθηση της 11ης Νοεμβρίου, το 2009, καθώς η ημέρα αυτή, γιορτάζουν οι ανύπαντροι στην Κίνα.