Μία σειρά ενεργειών που θα έχουν στόχο την ανάδειξη και προβολή της Χαλκιδικής στις ξένες αγορές πήρε το υπουργείο Πολιτισμού.

Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν και αρχικά έναρξη γίνεται με τις εξής ενέργειες:

1. Ενημέρωση μέσω των υπηρεσιών ΕΟΤ  Εξωτερικού των Tour Operators γειτονικών και άλλων αγορών, οι  οποίοι έχουν προγράμματα για την Χαλκιδική και με αυτούς ο ΕΟΤ έχει σε εξέλιξη ενέργειες  συνδιαφήμισης, να ενισχύσουν άμεσα την προβολή της Χαλκιδικής.

2. Ξεκινά στις 17 Αυγούστου καμπάνια οκτώ εβδομάδων σε Μιλάνο και Ρώμη με προβολή βίντεο για την Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και σε λεωφορεία.

3. Ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού για την προβολή της Χαλκιδικής σε τοπικά Μέσα Ενημέρωσης των αγορών της αρμοδιότητάς τους την περίοδο 3ου δεκαημέρου του Αυγούστου μέχρι το τέλος του έτους.

4. Στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από 10/08/2019μέσω του δικτύου OATH – VerizonMedia, σε Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία θα συμπεριληφθεί και προβολή της Χαλκιδικής.

5. Στο Newsletter του ΕΟΤ 2/8/19 το οποίο αποστέλλεται απευθείας με mail σε περίπου 20.000 αποδέκτες και αναρτάται στα social media του ΕΟΤ θα συμπεριληφθεί προβολή της Χαλκιδικής.