Τουριστικός προορισμός παγκόσμιου ενδιαφέροντος η Κασσάνδρα προσελκύει κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες από κάθε άκρη. Η απερχόμενη δημοτική αρχή, από το 2014 ενέταξε στην ΚΕΔΗΚ το Γραφείο Τουριστικής προβολής το οποίο πριν από 1μιση χρόνο απέκτησε αρκετή αυτονομία ώστε να πρωταγωνιστεί στις Τουριστικές εξελίξεις και μαζί του φυσικά ολόκληρος ο δήμος. Με Πρόεδρο τη Δημοτική Σύμβουλο Μαρία Παπαδημητρίου  και μέλη του τα μέλη της  Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου ο   Τομέας Τουριστικής Προβολής Δήμου Κασσάνδρας έπρεπε από το 2014 που λειτούργησε, να καλύψει ανάγκες χρόνων στην τουριστική προβολή και ταυτόχρονα να θέσει τους στόχους της Τουριστικής πρότασης του, για τον τόπο. Έγιναν προσπάθειες να προβληθεί ξανά η Κασσάνδρα στους Σουηδούς, στους Ολλανδούς, στους Βέλγους, στους Ιταλούς. Να τη γνωρίσουν οι Εσθονο και οι Τούρκοι.
Γερμανοί, Σουηδοί  αλλά και τα μέλη της Ευρωπαικής Επιτροπής Τουρισμού γνώρισαν τον τουρισμό της περιοχής από τις προσπάθειες προβολής και εξωστρέφειας.
Το Γραφείο Τουριστικής Προβολής του Δήμου λειτούργησε από την πρώτη στιγμή στο χώρο του επιβλητικού Βυζαντινού Πύργου Ν. Φώκαιας. Επιπλέον έγινε παραγωγή εντύπου τουριστικής προβολής της Κασσάνδρας με κείμενα  και φωτογραφικό υλικό καθώς και δημιουργία ιστοσελίδας Τουριστικής Προβολής της Κασσάνδρας με τη διεύθυνση www.visitkassandra.com. Ας μην παραλείψουμε τα video τουριστικής προβολής της Κασσάνδρας.

Η Μαρία Παπαδημητρίου Πρόεδρος Επιτροπής Τουρισμού, από την πρώτη στιγμή είχε αναλάβει να βγάλει την Κασσάνδρα στην πρώτη γραμμή της τουριστικής προβολής

Μια από τις τελευταίες προσπάθειες τουριστικής προβολής είναι η παραγωγή βίντεο που έχουν θεματικό χαρακτήρα και δίνουν το καθένα ξεχωριστά το στίγμα των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ομορφιάς του κάθε μέρους στη χερσόνησο Κασσάνδρας. Η τελευταία μάλιστα παραγωγή, αφορά τα  Λουτρά της Αγίας Παρασκευής που κέρδισαν το στοίχημα για τον 12μηνο τουρισμό στην περιοχή, με την πιστοποίηση των Ιαματικών Πηγών. Στην τηλεοπτική παραγωγή φαίνεται η ανακαίνιση των εγκαταστάσεων που άλλαξε την όψη στο υδροθεραπευτήριο και τον μετέτρεψε σε πολυτελή χώρο υποδοχής νέων, Ελλήνων και ξένων που αγαπούν τη χαλάρωση των spa.

Επιπλέον μια νέα υπηρεσία της Τουριστικής Προβολής είναι η ηλεκτρονική πλατφόρμα που εξασφαλίζει το Digital Marketing της περιοχής.

Το Παγωτό «Κασσάνδρα»:

Παραγωγή Παγωτού Κασσάνδρα, το οποίο αποτελεί παράδειγμα αξιοποίησης και μεταποίησης  των αγνών  πρώτων υλών της Κασσάνδρας

Το «menu Κασσάνδρα»:

Αξιοποιήθηκαν οι  τοπικές πρώτες ύλες και οργανώθηκε ένα πλήρες menu, το menu Kassandra, που παρουσιάστηκε σε όλες τις εκδηλώσεις τουριστικής προβολής της Κασσάνδρας στο Εξωτερικό και την Αθήνα.
Εκτός των παραπάνω η Κασσάνδρα εκπροσωπήθηκε στις περισσότερες Ευρωπαϊκές τουριστικές εκθέσεις, ενώ φιλοξένησε δεκάδες δημοσιογραφικές αποστολές με στόχο την προβολή της από Ιταλία, Τουρκία, Σουηδία, Αγγλία, Γερμανία, Κύπρο, Μεξικό, Αμερική, Δανία, Ρωσία και Εσθονία. Όλοι τους έγιναν οι πρεσβευτές και διαφημιστές της Κασσάνδραςστο εξωτερικό, όπως και οι ξένοι διπλωμάτες που επίσης φιλοξενήθηκαν.

Στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής ο δήμος εδραίωσε μια στενή συνεργασία με τον Ε.Ο.Τ για να εξασφαλίσει την ποιότητα και την πληρότητα σε κάθε του δράση. Έγιναν ουκ ολίγες παρουσιάσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό με σημαντικότερες την παρουσίαση της Κασσάνδρας στις Βρυξέλλες, μια εκδήλωση που υποστηρίχθηκε από τον Κασσανδρινό κορυφαίο Αξιωματούχο Μαργαρίτη Σχοινά και τους συνεργάτες του Χαλκιδικιώτες Μιχάλη Παπαγιάννη και Ηλία Ιορδανίδη, καθώς και τη συμμετοχή της Κασσάνδρας στην Ελληνική Γιορτή στο Βέλγιο

Οι εκδηλώσεις που θεσπίστηκαν στην 4ετία που πέρασε

  1. Wine Bazaar στην Άφυτο. Με στόχο την προβολή του οίνου της Κασσάνδρας
  2. Κρουαζιέρα στον Τορωναίο κόλπο. Κάθε Σεπτέμβρη, στο πλαίσιο φιλοξενίας στην Κασσάνδρα διεθνούς ομάδας δημοσιογράφων για την προβολή του τόπου
  3. Αερόστατο πάνω από την Κασσάνδρα.
  4. Καθαρισμός βυθών και ακτών της Κασσάνδρας.
  5. Περιβαλλοντική εβδομάδα Κασσάνδρας.
  6. Παρουσίαση έργου Τουριστικής Προβολής της Κασσάνδρας στη Θεσσαλονίκη.

Παρόλο που ο δήμος Κασσάνδρας αλλάζει χέρια μετά και τις εκλογές, οι προσπάθειες προβολής δεν σταματούν με παράδειγμα την πρόσφατη επίσκεψη Λιβανέζων δημοσιογράφων που δήλωσαν ότι αγάπησαν την Κασσάνδρα για τη φύση της, το περιβάλλον και τη νυχτερινή ζωή της.