Στην τουριστική αγορά μεταφέρονται οι πιέσεις του Brexit για τους Βρετανούς καθώς ένας  στους τρεις τουρίστες το σκέφτονται αν θα ταξιδέψουν ή όχι. Στο κλίμα αυτό φαίνεται να αντιστέκεται η Ελλάδα που αποτελεί σταθερό προορισμό για Βρετανούς Τουρίστες. Οι Άγγλοι είναι ένα κομμάτι της τουριστικής αγοράς που δεν κινδυνεύει για την Κεντρική Μακεδονία, όπως τονίζει ο τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.
Τα δεδομένα του ανταγωνισμού άλλαξε και για τη Χαλκιδική η κατάρρευση της Tomas Cook. Η Μακεδονία προσπαθεί να ενισχύσει το κομμάτι της αγοράς που της αναλογεί, και οι δράσεις που σχεδιάζονται προσφέρονται και από τη Χαλκιδική. “Αυτό που ζητούν οι τουρίστες είναι νέες εμπειρίες και νέους προορισμούς”, επεσήμανε ο κ. Θάνος.
Η Χαλκιδική ως κατεξοχήν τουριστικός νομός αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia που πραγματοποιείται στη ΔΕΘ-HELEXPO στις 8 με 10 Νοεμβρίου.