Αρκετά ευχαριστημένες είναι οι επιχειρήσεις της Χαλκιδικής από τη φετινή χρονιά παρά τη μεγάλη απώλεια της Thomas Cook, όπως τόνισε ο πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος. Η παρουσίαση της χρονιάς που πέρασε και των στόχων για την επόμενη έγινε σε μια φιλική συζήτηση με τον τύπο και τους δημοσιογράφους, όπου κυριάρχησε το κέρασμα για όλους, ώστε να γίνουν ακόμη πιο γνωστά προϊόντα της Χαλκιδικής, όπως το κρασί.
[metaslider id=86657]
Τα στοιχεία που έρχονται από την πιο πρόσφατη έκθεση του Λονδίνου δείχνουν ότι η Χαλκιδική θα διατηρήσει σταθερά τις 75 χιλ. αφίξεις Βρετανών τουριστών και για το 2020 παρά τις απώλειες του μεγάλου τουριστικού πρακτορείου. “Είναι νωρίς για να δούμε συνολικά την αγορά της Ευρώπης καθώς έχουμε μπροστά μας αρκετούς μήνες. Μια πρώτη εκτίμηση είναι ότι θα κινηθούμε στα ίδια με πέρσι επίπεδα”, επεσήμανε ο κ. Τάσιος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής έδωσε έμφαση στη φετινή Philoxenia στους χειμερινούς προορισμούς, καθώς η Χαλκιδική μπορεί να παρουσιάσει εναλλακτικές μορφές τουρισμού νωρίς την άνοιξη και αργά το φθινόπωρο, πέρα από το “ήλιος και θάλασσα” του καλοκαιριού.