Με συμμετοχή μεγάλου αριθμού επαγγελματιών και επιχειρηματιών πραγματοποιήθηκε ο νέος κύκλος δωρεάν εκπαιδευτικών σεμιναρίων που διοργάνωσε το Επιμελητήριο Χαλκιδικής σε συνεργασία με την εταιρία KICKAD ΜΟΝ. ΙΚΕ στα πλαίσια της προσπάθειας συνεχούς κατάρτισης και εκπαίδευσης των επιχειρήσεων – μελών της Χαλκιδικής.
Τα σεμινάρια, συνολικής διάρκειας 12 ωρών, πραγματοποιήθηκαν τις μεσημεριανές ώρες από 12:00 έως 18:00 στο Συνεδριακό Κέντρο του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στον Πολύγυρο σε δύο συνεχόμενες ημέρες , την Πέμπτη 12/12 με θέμα «Βελτίωση της διαπροσωπικής επικοινωνίας για αποτελεσματικότερες πωλήσεις» και εισηγητή τον καθηγητή κο Ανδρέα Θεοδωρακόπουλο, επικοινωνιολόγος και συγγραφέας και την Παρασκευή 13/12 με θέμα «FOOD & BEVERAGE Cost Control Θεωρία +Πράξη (WorkShopμε εισηγητή τον κο Αντώνη Παρούση, Καθηγητής food & beverage management.
Ο κος Θεοδωρακόπουλος , στην πρώτη ημέρα του σεμιναρίου όπου απευθυνόταν κυρίως σε ιδιοκτήτες και διευθυντές επιχειρήσεων, σε υπεύθυνους πωλήσεων, σε στελέχη marketing και σε οποιοδήποτε υπάλληλο επιχείρησης ασχολείται με την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών, ανέλυσε με πολλά παραδείγματα την  έννοια της επικοινωνίας στην καθημερινότητα μας, τον τρόπο του πώς να το πείτε στον άλλο την κατάλληλη στιγμή, αναλόγως του χαρακτήρα του για να το ακούσει ευχάριστα και να «αγοράσει»,  καθώς και στην όλη τη διαδικασία της επικοινωνίας, τα λάθη που κάνουμε και ο αποπροσανατολισμός από το στόχο.

Ο κος Παρούσης , στην δεύτερη ημέρα του σεμιναρίου όπου ήταν περισσότερο εξειδικευμένο και απευθύνονταν σε επιχειρηματίες της εστίασης, ανέλυσε θέματα κοστολόγησης και τιμολόγησης σε μια επιχείρηση εστίασης. Στην ενότητα της κοστολόγησης έγινε λεπτομερής αναφορά και με πολλά παραδείγματα, στον υπολογισμό κόστους πρώτων υλών (Food Cost), στον υπολογισμό μεικτού κέρδους (Gross Profit), στον υπολογισμό σταθερών εξόδων – Εργατικά / Λειτουργικά κόστη (Fixed Costs), στην ανάλυση του Νεκρού Σημείου (Break Even Analysis). Στην ενότητα της τιμολόγησης παρουσιάστηκαν τα τέσσερα Βήματα της τιμολόγησης, η κατανομή & Εξάπλωση τιμών στον κατάλογο (Price Spread / Price distribution), η αντιλαμβανόμενη αξία σε σχέση με την τιμή (Value for Money), η Μηχανική Μενού (Menu Engineering Analysis) – Ανάλυση κερδοφορίας & δημοτικότητας ειδών καταλόγου. Η ανάλυση των οικονομικών στοιχείων και παραδειγμάτων, βασίστηκε στην Εφαρμογή της θεωρίας με τη βοήθεια του “CostoMenu” – online πλατφόρμας κοστολόγησης συνταγών και μενού.
Κατά κοινή δήλωση των συμμετεχόντων, η θεματολογία και η ανάλυση των θεμάτων του διήμερου σεμιναρίου ήταν απολύτως ικανοποιητική και συγχαίρουν την πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής και ευελπιστούν σε συνέχιση ανάλογων ενημερωτικών δράσεων.
 
Μετά τη λήξη του σεμιναρίου δόθηκαν στους συμμετέχοντες βεβαιώσεις συμμετοχής.