Πολύς λόγος γίνεται για την διαφήμιση και το Internet Marketing στις μηχανές αναζήτησης. Όταν μιλάμε για μηχανές αναζήτησης στην Ελλάδα εννοούμε πρωτίστως το Google και όλοι αναφερόμαστε σε αυτό. Αυτό φυσικά έχει κάποια προτερήματα αλλά και κάποια μειονεκτήματα.
Τι είναι η διαφήμιση Google AdWords;
Πώς γίνεται όμως η πληρωμένη διαφήμιση στο Google να εμφανίζει την ιστοσελίδα μας στα κορυφαία αποτελέσματα της Google; Η Google έχει δημιουργήσει ένα εργαλείο που ονομάζεται Google AdWords. Υπάρχουν λοιπόν οι διαφημίσεις στην μηχανή αναζήτησης της Google και τα οργανικά αποτελέσματα τα οποία βασίζονται στην μηχανή αναζήτησης της Google.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα με τη διαφήμιση Google AdWords;

  • Η διαφήμισή σας φαίνεται όπως θέλετε αφού με το Google AdWords σας δίνεται η δυνατότητα να μορφοποιήσετε και να γράψετε ακριβώς ότι θέλετε εσείς στην διαφήμιση σας πετυχαίνοντας το Internet Marketing που επιθυμείτε.
  • Πληρώνεται μόνο εάν κάποιος κάνει κλικ στην διαφήμιση σας και όχι στην απλή εμφάνιση.
  • Μπορείτε να ορίσετε εσείς σε ποιες “λέξεις κλειδιά” ή αλλιώς keywords θα εμφανίζεται οι διαφήμισή σας.
  • Εκτός από τον ορισμό λέξεων κλειδιών μπορείτε να ορίσετε και πού, δηλαδή σε ποια μέσα της Google, θα εμφανίζεται· δηλαδή εάν θέλετε η διαφήμιση Google AdWords να εμφανίζεται μόνο στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης ή εάν θα θέλατε να εμφανίζεται και στις συνεργαζόμενες σελίδες με την Google που κάνει ΑdS
  • Έχετε άμεσο αποτέλεσμα, από τη στιγμή που θα εγκριθεί η διαφήμιση σας και δεν χρειάζεται να περιμένετε, όπως με τις τεχνικές προώθησης στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

Από την άλλη, αν δεν θέλουμε να ασχοληθούμε με τη διαφήμιση Google AdWords, μπορούμε να επενδύσουμε χρόνο και χρήματα για τη βελτιστοποίηση του SEO.
Τι είναι όμως το SEO;

  • SEO (Search Engine Optimization) είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας με σκοπό την κατάταξη της σε υψηλότερες θέσεις κατά την παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας μέσω μηχανών αναζήτησης.
  • Ο ευκολότερος τρόπος εύρεσης μια ιστοσελίδας είναι μέσω των μηχανών αναζήτησης (πχ. Google, Bing), χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις κλειδιά (keywords). Αυτές μπορεί να είναι το όνομα μιας εταιρείας, η κατηγορία υπηρεσιών, κάποιο συγκεκριμένο προϊόν κ.λπ..
  • Τα αποτελέσματα που μας δίνουν οι μηχανές αναζήτησης ποικίλουν από μερικές χιλιάδες μέχρι πολλά εκατομμύρια ιστοσελίδες σχετικές με τη λέξη ή φράση κλειδί που χρησιμοποιήσαμε κατά την αναζήτηση, έχοντας ως αποτέλεσμα ένα πετυχημένο Internet Marketing από την πλευρά των επιχειρήσεων.
  • Στην κορυφή των αποτελεσμάτων θα διαπιστώσετε ότι εμφανίζονται οι ιστοσελίδες που έχουν μεγαλύτερη συνάφεια ως προς τη συγκεκριμένη λέξη ή φράση κλειδί.

Μπορείτε να επιλέξετε λοιπόν ανάμεσα στη δημιουργία ενός δυνατού SEO, κάτι το οποίο χρειάζεται σαφώς εμπειρία με όλα τα εργαλεία του ίντερνετ και τους διάφορους τρόπους marketing ή να επενδύσετε στη διαφήμιση της σελίδας σας μέσω της διαφήμισης Google AdWords και να αυξήσετε έτσι τους επισκέπτες, το traffic, όπως ονομάζεται, στην ιστοσελίδα σας. Γι αυτό υπάρχουν τα Digital Agencies, για να σας κατευθύνουν να βρείτε από κοινού τις καλύτερες λύσεις με βάση τους στόχους σας.