Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΟΤ, θα ενημερώσει σήμερα, σε συνεδρίαση μέσω τηλεδιάσκεψης, για το θέμα της συνεργασίας με την Marketing Greece, ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης.

Η ενημέρωση κρίθηκε απαραίτητη, καθώς υπάρχει έντονος εκπεφρασμένος προβληματισμός, στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, για όσα προβλέπει η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, η οποία ουσιαστικά παρακάμπτει τον ΕΟΤ.

Έχει γίνει σαφές δε, ότι τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, θεωρούν τον ΕΟΤ, που επί δεκαετίες προβάλλει τον ελληνικό Τουρισμό, έναν φορέα πρώτης γραμμής, η εμπειρία και η επάρκεια του οποίου, δεν μπορούν να υποκατασταθούν…

theoharisΣημειώνεται ότι πέραν των αντιδράσεων της αγοράς, για την εξέλιξη αυτή, το θέμα αναδεικνύει σε κάθε ευκαιρία, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και υπεύθυνη Τουρισμού κα. Κατερίνα Νοτοπούλου, ενώ έγινε και πρωτοσέλιδο στην Εφημερίδα των Συντακτών.

Καθόλου άνευ σημασίας, είναι και το χθεσινό σχόλιο του έγκριτου αρθρογράφου της βασικής παραπολιτικής σελίδας της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ, Γιώργου Παπαχρήστου, που απευθυνόμενος στον πρωθυπουργό, γράφει: Απαξίωση του EOT. ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ότι η μονοθεματική ενασχόλησή του με τον κορωνοϊό είναι μεν επιβεβλημένη, λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης, αλλά καλού κακού ας ρίχνει και καμιά ματιά τι γίνεται γύρω στο υπόλοιπο μαγαζί.

GNTO

Για παράδειγμα, ακούω τα μύρια όσα για το υπουργείο Τουρισμού, και τον Χάρη Θεοχάρη. Ο φίλος Χάρης, με άρθρο του σε μια τελευταία Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου παρέδωσε την τουριστική προβολή της χώρας σε ιδιωτική εταιρεία ονόματι «MARKETING GREECE», η οποία ανήκει στον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Επικεφαλής της «MARKETING GREECE» είναι η κυρία Ιωάννα Δρέττα, σύζυγος του πρόεδρου του ΣΕΤΕ Γ. Ρέτσου…

Παρακάμπτω εντελώς τον πειρασμό να μιλήσω ότι πρόκειται για «οικογενειακή υπόθεση» ή το ακόμη κλασικότερο «Γιάννης κερνάει… Ιωάννα πίνει», και στέκομαι σε αυτό καθ’ εαυτό το γεγονός, δεδομένου ότι με την απόφαση του Χάρη Θεοχάρη, όχι και τόσο επαρκώς αιτιολογημένη, θα συμβούν τα ακόλουθα: το υπουργείο Τουρισμού, ο EOT, οι Περιφέρειες, οι Δήμοι θα συνάπτουν χωρίς διαγωνισμούς απευθείας συμβάσεις διαφήμισης και προβολής της χώρας συνολικά, των περιφερειών ή σημαντικών μνημείων με τη «MARKETING GREECE», έργο το οποίο διεκπεραίωνε έως τώρα με τη γνωστή επιτυχία ο EOT!!

ksd copyright
money tourism copyright photo

Θα μας εξηγήσει κανείς, με επιχειρήματα, γιατί απαξιώνεται με αυτόν τον άκρως περίεργο τρόπο ο EOT και μάλιστα προς όφελος μιας ιδιωτικής εταιρείας; Χάρη;».

Πηγή: money-tourism.gr