Το Σωματείο Επαγγελματιών Ουρανούπολης εξέδωσε επιστολή προς τους αρμόδιους (Υπουργό Τουρισμού, Υπουργό Μακεδονίας& Θράκης, Βουλευτές Ν. Χαλκιδικής, Περιφερειάρχη Κεντρ. Μακεδονίας, Δήμαρχο Δήμου Αριστοτέλη, Επιμελητήριο Χαλκιδικής) για τα προβλήματα που δημιουργεί η μη ενημέρωση τουριστών άλλων χωρών.
Αναλυτικά:
”Κύριε Υπουργέ,
όπως γνωρίζετε το φετινό καλοκαίρι είναι πολύ διαφορετικό από όλα τα προηγούμενα που έχουμε περάσει. Η πανδημία του κορωνοϊού έχει κάνει αναγκαία, και απόλυτα σεβαστά , από την πλειοψηφία του κόσμου, υγειονομικά πρωτόκολλα, απαραίτητα για την δημόσια υγεία.
Τις τελευταίες μέρες, με αποκορύφωση το Σαββατοκύριακο που πέρασε, οι επαγγελματίες έχουμε γίνει μάρτυρες μιας πολύ δυσάρεστης κατάστασης. Οι επισκέπτες γειτονικών χωρών , λόγω της μη ενημέρωσης που έχουν πριν έρθουν στην χώρα μας, βλέποντας όλα τα μέτρα που έχουμε λάβει στις επιχειρήσεις μας και την προσπάθεια που καταβάλλουμε ώστε να τηρούνται στο έπακρο, νοιώθουν και μας το έχουν πει, παρείσακτοι.
Φυσικά δεν μπορούμε να εξηγούμε κάθε φορά , ιδιαιτέρως όταν δεν γνωρίζουμε την γλώσσα και ο πελάτης δεν γνωρίζει αγγλικά, τους λόγους που μας υποχρεώνουν να το κάνουμε αυτό. Έχουμε εισπράξει άσχημη συμπεριφορά και έχουμε χάσει πελάτες επειδή νόμιζαν ότι τους θεωρούμε αρρώστους. Επίσης όταν σε κάποιους αναφέραμε ότι είναι νόμος τους κράτους και ότι τόσο για την δική μας όσο και για την δική τους ασφάλεια πρέπει να τηρούνται αυτά τα μέτρα, διερωτήθηκαν για ποιο λόγο δεν γίνεται αυτή η ενημέρωση στα σύνορα ώστε να μην υπάρχουν δυσάρεστες εκπλήξεις για όλους μας.
Γνωρίζοντας την ευαισθησία σας και την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλουμε όλοι, ώστε και να δουλέψουμε και να μείνουμε ασφαλείς, θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να γίνεται ενημέρωση των τουριστών για τους λόγους και για τα μέτρα που τηρούνται στην χώρα μας.
Κάποιο ενημερωτικό φυλλάδιο στα χερσαία σύνορα της χώρας μας θα ήταν πολύ χρήσιμο και σωτήριο, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για την δημόσια υγεία. Επίσης η ίδια ενημέρωση να γίνεται από γραφεία ανά τον κόσμο κατά την πώληση , αποστολή ή εκτύπωση , εισιτηρίων τόσο ακτοπλοϊκών όσο και αεροπορικών .
Ευχαριστούμε πολύ και προσμένουμε τις ενέργειες σας για την επίλυση αυτού του θέματος.
Με εκτίμηση για το ΔΣ του Σωματείου
Ο Πρόεδρος
Τσακούλης Χρήστος”