Τις ομορφιές της Χαλκιδικής και της Θεσσαλονίκης θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν 40 δημοσιογράφοι και τουριστικοί πράκτορες της Γερμανίας, φιλοξενούμενοι του προγράμματος «FVW WORKSHOP 2020, THESSALONIKI, HALKIDIKI» που πραγματοποιείται με την στήριξη του ΕΟΤ και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού. Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε από τους Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής, ενώ ενεργό ρόλο διαδραματίζει και η αντιδημαρχία Τουρισμού και Πολιτισμού Θεσσαλονίκης.
Όπως τονίστηκε στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου από την Πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, η γερμανική τουριστική αγορά ήταν πάντα πρόσφορο έδαφος για την ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας. «Η Θεσσαλονίκη είναι το καλωσόρισμα για τον γερμανό τουρίστα που κάνει τις διακοπές του στη Χαλκιδική», τόνισε χαρακτηριστικά η κ. Πατουλίδου. Επιπλέον τόνισε ότι διαπίστωση των τελευταίων ετών αναφέρει πως το ενδιαφέρον των επισκεπτών δεν περιορίζεται μόνο στο ήλιος και θάλασσα, αλλά πλέον αναζητούν εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, Γρηγόρης Τάσιος ευχαρίστησε τους διοργανωτές και κυρίως τους χορηγούς, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε στις δυσκολίες του καλοκαιριού που πέρασε. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα, τον Σεπτέμβριο στη Χαλκιδική παρέμειναν ανοιχτά 200 ξενοδοχεία, από 380 που ήταν τον Αύγουστο. Τον Οκτώβριο θα μείνουν μόλις 25 μονάδες. Η πτώση του τζίρου σε σχέση με το 2019, έφτασε το 50 με 70 τοις εκατό.
Όσον αφορά τους γερμανούς τουρίστες, η επισκεψιμότητα ήταν ελάχιστη φέτος. Από τις 350 χιλ. αφίξεις του 2019, φέτος είχαμε μόλις 50 χιλ. αφίξεις.
«Τα ξενοδοχεία απέδειξαν πόσο σοβαρά δούλεψαν για να διαχειριστούν την κατάσταση της κρίσης. Ξέρουμε τώρα αυτό που λέγαμε από την αρχή, ότι δηλαδή φέτος είναι μια χρονιά covid  κατά την οποία περιμένουμε όλα τα σενάρια», επεσήμανε ο κ. Τάσιος.