Ο Γραμματέας της Βουλής και Βουλευτής Χαλκιδικής Απ.Πάνας πραγματοποίησε επίσκεψη στην
Όλυνθο. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης συναντήθηκε με τον Πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. της
Κοινότητας, ενώ παράλληλα φιλοξενήθηκε από το Διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς του
πρότυπου Δημοτικού Σχολείου Ολύνθου.

Με τον Πρόεδρο κ.Αυγέρη Νικόλαο και τα μέλη του Δ.Σ. της Κοινότητας Ολύνθου συζήτησε τα
θέματα που απασχολούν την Κοινότητα.

Στα πλαίσια επίσης των συνολικών παρεμβάσεών του το τελευταίο διάστημα για την
εκπαιδευτική κοινότητα της Χαλκιδικής, ο Βουλευτής επισκέφθηκε και το Δημοτικό Σχολείο
Ολύνθου, όπου και ξεναγήθηκε από τον Διευθυντή του σχολείου κ. Μισαηλίδη Βασίλειο και
τους εκπαιδευτικούς στο χώρο του σχολείου, στο επισκέψιμο από το κοινό Πάρκο
Κυκλοφοριακής Αγωγής, ενώ είχε τη χαρά να δημοσιεύσει, έπειτα από πρόταση του Δ/ντή του
Σχολείου για πρώτη φορά τη σελίδα του Σχολείου στο Διαδίκτυο. Ταυτόχρονα, φύτεψε μαζί με
τα παιδία του Σχολείου χειμερινά λαχανικά στο θερμοκήπιο του Σχολείου, που υποστηρίζεται
από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα NEMESIS, ενισχύοντας την προσπάθεια των εκπαιδευτικών-
όντας και ο ίδιος εκπαιδευτικός- για την ανάδειξη της αξίας της καλλιέργειας της γης και
ιδιαίτερα των λαχανικών στα παιδιά.

Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η αλληλεπίδραση των μαθητών του Σχολείου με τον Γραμματέα της
Βουλής και Βουλευτή κ.Πάνα στα πλαίσια του μαθήματος Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής,
όπου απάντησε στα ερωτήματα των παιδιών για τους θεσμούς και τη λειτουργία του
Κοινοβουλίου, αλλά και για το ρόλο του στην προώθηση της σημασίας των δημοκρατικών
θεσμών.
Ο κ. Πάνας ανέφερε σχετικά : «Ευχαριστώ θερμά τον Πρόεδρο και την Κοινότητα της Ολύνθου
καθώς και τον Δ/ντη του Σχολείου για την άψογη συνεργασία. Στα πλαίσια της συνεργασίας
αυτής με παρεμβάσεις στη Βουλή θα προωθήσω τα ζητήματα που απασχολούν την Όλυνθο, ενώ
θα αναδείξω τις αξιόλογες προσπάθειες των εκπαιδευτικών του Δημοτικού της Σχολείου, που
οικοδομούν ένα Σύγχρονο Σχολείο, ανοιχτό στην κοινωνία και προσαρμοσμένο απόλυτα στις
καθημερινές απαιτήσεις με κύριο στόχο τη δημιουργία κριτικού πνεύματος και αλληλεγγύης.»