ΑθλητικάΑπόψειςΥγεία

Χριστούγεννα χωρίς “παραπανίσια” κιλά!

Συμβουλές διατροφής από τον Νίκο Μακρονάσιο

Αναλυτικά, οι συμβουλές του γυμναστή:

Ήρθαν οι γιορτές των Χριστουγέννων και η πρωτοχρονιά. Στην χώρα μας είναι έθιμο τις μέρες αυτές τα κάλαντα και οι εορτασμοί για την υποδοχή του καινούργιου χρόνου αλλά και για την γέννηση του Θεανθρώπου. Πέρα όμως από τα έθιμα αυτά είναι καθιερωμένο να καταναλώνουμε χίλιες δυο λιχουδιές, γλυκά και αλμυρά, που παρασκευάζονται τις μέρες αυτές λόγω παράδοσης .Γνώμη μου είναι να μην επηρεαζόμαστε και να συνεχίζουμε την ζωή μας και το πρόγραμμα μας φυσιολογικά… Για κάποιους όμως που οι στόχοι τους δεν είναι τόσο υψηλοί στο fitness ή η δουλεία τους δεν απαιτεί την τέλεια εμφάνιση ή θέλουν να χαρούν τις μέρες παραδοσιακά στην τελική, θα ήθελα να δώσω μερικές συμβουλές ώστε να απολαύσουν τους κουραμπιέδες τα μελομακάρονα το γουρουνόπουλο και τη γαλοπούλα με όσο το δυνατόν λιγότερες επιπτώσεις στην σωματική τους εμφάνιση την οποία με τόσο κόπο φρόντιζαν όλη τη χρονιά.

Αρχικά δεν πρέπει να σταματήσετε τις προπονήσεις σας, συνήθως οι περισσότεροι είμαστε επηρεασμένοι από τα σχολικά μας χρόνια και τις δεκαπενθήμερες διακοπές… συνεχίστε το πρόγραμμά σας κανονικά και πάρτε ρεπό μόνο ανήμερα των Χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς. Επίσης αν έχετε αποφασίσει να ενδώσετε στους πειρασμούς των ημερών που έρχονται, ξεκινήστε την προετοιμασία σας από τώρα. Αν είστε αποφασισμένοι να αφεθείτε ολοκληρωτικά αρχίστε τώρα που είναι νωρίς και προσέξτε λίγο παραπάνω την διατροφή σας μειώνοντας λιπαρά και υδατάνθρακες στο βαθμό που μπορείτε. Μαζί με αυτό είναι απαραίτητο να κάνετε εντονότερη την προπόνησή σας προσθέτοντας μερικές ώρες αερόβιας άσκησης την βδομάδα στο ήδη υπάρχον πρόγραμμά σας.
Ενδεικτικά πέντε ώρες αερόβιας γυμναστικής τη βδομάδα σε συνδυασμό με τρεις τουλάχιστον κυκλικές προπονήσεις με αντιστάσεις θα ήταν ο καλύτερος συνδυασμός για τον επόμενο μήνα ώστε να απολαύσετε χωρίς τύψεις και κυρίως χωρίς σημαντικές επιπτώσεις τις γευστικές απολαύσεις των ημερών. Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

Υ.Γ επιμένω πως δεν πρέπει να το παρακάνετε… περιοριστείτε στο να φάτε εκτός προγράμματος 2-3 μέρες μέσα στις γιορτές και αυτό με μέτρο χωρίς υπερβολές και βαρυστομαχιάσματα.
Νίκος Μακρονάσιος,
Γυμναστής,
Bsc ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ
Msc ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ

Σχετικά άρθρα

Back to top button